Drukuj

ROZEZNANIE RYNKU na zakup mebli biurowych  w projekcie:„Małopolskie Centra Usług Społecznych”

Zaproszenie do składania ofert w ramach procedury rozeznania rynku na zakup mebli biurowych w projekcie: „Małopolskie Centra Usług Społecznych”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

  1. ZAMAWIAJĄCY: GMINA DOBCZYCE

REALIZATOR: Centrum Usług Społecznych w Dobczycach, ul. Jagiellońska 44H, 32-410 Dobczyce, Tel/fax. 12/3731104.

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych kody (CPV):

- 30191000 - 2 Meble biurowe.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych do pomieszczenia Centrum Usług Społecznych w Dobczycach, ul. Jagiellońska 44H, 32-410 Dobczyce, sala obsługi mieszkańca:

  1. Stołki plastikowe, do sali obsługi Klienta, wys. 81cm, siedzisko: 43cm. x 52cm. – 25 szt.
  2. Fotele biurowe dla pracowników CUS, spełniające niezbędne normy – 2 szt.
  3. Szafka pod urządzenie wielofunkcyjne, wym. 50cm. x 55cm. – 1 szt.
  4. Przegroda do pomieszczenia CUS, dł. 2,4m – 1 szt.

Meble powinny spełnić wszystkie wymagania i normy techniczne (w tym BHP) dla danego produktu, powinny być fabrycznie nowe.
Pomiary przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona i wyceni na własny koszt.
Zamówione meble powinny być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Okres gwarancji na meble z poz. 2,3 i 4 – min. 12 miesięcy.
Oferent któremu zostanie zlecone wykonanie zadanie nie może być wpisany na listę osób
i podmiotów, względem których stosowane są środki sankcyjne (m.in. w rejestrze zamieszczonym na stronie BIP MSWiA).

 

  1. PRZEWIDYWANY TERMIN REALIZACJI: wrzesień 2025, ustalonego  
     wyłonionym wykonawcą harmonogramu.
  1. MIEJSCE REALIZACJI ZADANIA:

Urządzenia należy dostarczyć do budynku przy ulicy Jagiellońskiej 44H w Dobczycach.

  1. WYMAGANIA WOBEC OFERENTÓW:

Wykonawca  powinien posiadać:

- pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.

- zaplecze techniczne i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia.

- uprawnienia do wykonywania tego typu działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

- sytuację ekonomiczno-finansową pozwalającą na wykonanie zamówienia we własnym zakresie.

- nie mieć powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
(złożenie oświadczenia).

  1. INFORMACJE DODATKOWE:

- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

- Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, z tym, że pierwszeństwo wyborze gwarantuje się Oferentowi, który złoży ofertę na całość przedmiotu zamówienia
i zaproponuje najniższą cenę.

- Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zamówienia należytej staranności, wysokiej
jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do ich wykonania.

- Wykonawca może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia innemu Wykonawcy na pisemną zgodę Zamawiającego.

- Zamawiający informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku
i oszacowania wartości zamówienia a odpowiedź na niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC i przepisów Ustawy – PZP.

- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

- Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.

- Powyższe zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.

- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń
z tytułu otrzymania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz przygotowania
i złożenia oferty.

  1. WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
  1. FORMA, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę należy przesłać w wersji elektronicznej do dnia 17.09.2025 roku, na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć w zamkniętej kopercie (z dopiskiem  PROCEDURA ROZEZNANIA RYNKU na zakup mebli biurowych w projekcie: „Małopolskie Centra Usług Społecznych”, na adres: Centrum Usług Społecznych w Dobczycach, 32-410 Dobczyce, ul. Jagiellońska 44H.

Składający ofertę powinien wycenić szacunkowy koszt brutto za całość usługi.

  1. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Wybór oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny 70%.
Zapewnienie serwisu urządzeń w okresie min. 1 roku  30%.
Zamawiający opublikuje informację na stronie internetowej www.mgops.dobczyce.pl
o wyborze Wykonawcy.
Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o wyborze oraz o szczegółach współpracy.
Niespełnienie wymogów formalnych powoduje wykluczenie z postępowania.

 

 

 

 

Ogłoszenia i komunikaty