Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach zaprasza do składania ofert na Paczki Świąteczne dla Seniorów z terenu Gminy i Miasta Dobczyce
1. Zamawiający: Gmina Dobczyce, NIP 6811004443 - Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach
Adres do korespondencji: ul. Jagiellońska 44H, 32-410 Dobczyce
Telefon: 12/3731100, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. Zaprasza do złożenia oferty na:
paczki świąteczne dla seniorów
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie, przygotowanie i wydanie 810 paczek świątecznych dla seniorów z terenu Gminy i Miasta Dobczyce.
Skład pojedynczej paczki:
- Filet z makreli w sosie pomidorowym Era Ryb, 170 g, 1 szt.
- Kawa Woseba mielona mocca fix, 250 g, 1 szt.
- Herbata czarna Eternal 25 t, 1 szt.
- Czekolada Schogetten 100 g, 1 szt.
- Biszkopty Fiesta z galaretką 135 g, 1 szt.
- Konserwa Sokołów gulasz angielski, 290 g, 1 szt.
- Mieszanka Krakowska Wawel 245 g, 1 szt.
Produkty powinny być zapakowane w eko reklamówkę, która po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty zostanie niezwłocznie dostarczona do Wykonawcy.
Szczegółowy opis oferty:
- przygotowanie i zapakowanie każdej z paczek,
- przechowywanie paczek w magazynie dostosowanym do przechowywania artykułów spożywczych,
- wydawanie paczek zgodnie z wykazem z magazynu, umiejscowionego na terenie Gminy Dobczyce, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00, w niedzielę handlową w godzinach od 10.00 do 20.00.
4. Termin przygotowania i wydawania paczek 02-19.12.2024 r.
5. Rodzaj zamówienia dostawa / zakup/ robota budowlana*
6. Warunki udziału w postępowaniu:
- wpis do rejestru CEIDG,
- posiadanie przez oferenta magazynu na terenie Gminy Dobczyce, dostosowanego do przechowywania artykułów spożywczych.
- Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze ofert, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
a) Oferty będą oceniane według poniższych kryteriów:
Kryteria |
pkt % |
Cena brutto wykonania zamówienia |
100% |
- b) Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena = |
Najniższa cena brutto oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu |
x 100% |
Cena brutto oferty ocenianej |
- Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanym kryterium, zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
8. Opis sposobu obliczania ceny/kosztu* brutto:
Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę/koszt* zamówienia.
Cena wykonania zamówienia podana w ofercie musi być ceną/kosztem* brutto (razem z podatkiem VAT). W formularzu oferty należy podać cenę/koszt oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia do dwóch miejsc po przecinku.
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
9. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- formularz oferty zał. nr. 1,
- opis składu pojedynczej paczki świątecznej dla seniora.
10. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. Termin składania oferty nie później niż do 25.11.2024 r.
Adres: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach, ul. Jagiellońska 44h, 32-410 Dobczyce (złożenie oferty po ww. terminie spowoduje jej odrzucenie) w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „paczki świąteczne dla seniorów”.
12. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę.
13. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
14. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
15. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania powodów.
- Szczegóły
- Małgorzata Pawłowska
- Ogłoszenia i komunikaty
ROZEZNANIE RYNKU
Na wykonanie usługi instalacji w projekcie: „Małopolskie Centra Usług Społecznych”
Zaproszenie do składania ofert w ramach procedury rozeznania rynku na modernizację i rozbudowę instalacji w projekcie: Małopolskie Centra Usług Społecznych”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- ZAMAWIAJĄCY: GMINA DOBCZYCE
REALIZATOR: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach, ul. Jagiellońska 44H, 32-410 Dobczyce, Tel/fax. 12/3731104,
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wspólny Słownik Zamówień Publicznych kody (CPV):
- 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
- 71321000-4 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem, przedmiarem i specyfikacją oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz alarmowej.
- Opracowanie projektu instalacji elektrycznej, komputerowej w pomieszczeniu o powierzchni 41,20m2, na parterze budynku, przy ul. Jagiellońskiej 44H, w Dobczycach.
- Wykonanie przedmiarów i kosztorysów wraz ze specyfikacją techniczną.
- Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i komputerowej w bruzdach, polegającej na:
- montażu puszek i gniazd elektrycznych,
- montażu puszek i gniazd komputerowych i telefonicznych,
- wyprowadzenie przewodów umożliwiających podłączenie nowych źródeł światła,
- wyprowadzenie przewodów pod lampy, montaż włączników,
- wyprowadzenie przewodów pod instalację alarmową i podłączenie instalacji,
- wyprowadzenie przewodów pod klimatyzację,
- wykonanie montażu dodatkowych bezpieczników w celu prawidłowego działania instalacji.
- doprowadzenie do pomieszczenia linii zasilającej elektrycznej, komputerowej i alarmowej,
- niezbędne, drobne prace wykończeniowych związane z dociągnięciem sieci i doprowadzeniem do stanu sprzed remontu ( bez malowania).
- Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki i materiałów po pracach instalacyjnych.
Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania
w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystością i porządku w gminie (tj. z 2021 r. Dz.U. poz. 888 z późn. zm.) oraz z ustawą
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 poz. 699).
Zaleca się, aby każdy z wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków, oraz zweryfikowanie zakresu i wielkości prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskał dodatkowe informacje konieczne i przydatne do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
Koszty oględzin miejsca poniesie Wykonawca.
Oferent lub podwykonawca, któremu zostanie zlecone wykonanie zadanie nie może być wpisany na listę osób i podmiotów, względem których stosowane są środki sankcyjne, ( m.in. w rejestrze zamieszczonym na stronie BIP MSWiA).
- PRZEWIDYWANY TERMIN REALIZACJI: listopad 2024 – grudzień 2024, wg. ustalonego z wyłonionym wykonawcą harmonogramu.
- MIEJSCE REALIZACJI ZADANIA:
Rozprowadzenie instalacji elektrycznej oraz teleinformatycznej w pomieszczeniach na parterze budynku przy ulicy Jagiellońskiej 44H, w których będzie odbywała się obsługa mieszkańca ( 41,2 m2).
Prace instalacyjne będą prowadzone w godzinach określonych z Zamawiającym, od poniedziałku do soboty.
- WYMAGANIA WOBEC OFERENTÓW:
Wykonawca powinien posiadać:
- kadrę uprawnioną do ww. działalności,
- zaplecze techniczne (urządzenia) i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia,
- osoby zdolne do wykonania zamówienia,
- uprawnienia do wykonywania tego typu działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- sytuację ekonomiczno-finansową pozwalającą na zakup materiałów we własnym zakresie,
- nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym ( złożenie oświadczenia),
- INFORMACJE DODATKOWE:
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający oczekuje od Wykonawcy Zamówienia należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do ich wykonania.
- Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia innej osobie, bez pisemnej zgody Zamawiającego.
- Zamawiający informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zamówienia a odpowiedź na niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kc i przepisów Ustawy – prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.
- Powyższe zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz przygotowania i złożenia oferty.
- Dopuszcza się rozliczenie prac na podstawie kilku faktur.
- WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
- Formularz ofertowy zał. 1,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków zał. 2,
- Oświadczenie o braku powiązań z beneficjentem zał. 3,
- oświadczenie udzielenia gwarancji na usługę,
- FORMA , MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta winna być złożona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści,
- Oferta powinna być złożona na załączniku nr 1 do rozeznania rynku,
- Oferta powinna zawierać załączniki wymienione pkt. 8,
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
Składający ofertę powinien wycenić szacunkowy koszt brutto za całość usługi.
- KRYTERIA WYBORU OFERTY
Wybór oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny 70%.
Zapewnienie serwisu instalacji w okresie min. 1 roku 30%
Zamawiający opublikuje informację na stronie internetowej www.mgops.dobczyce.pl o wyborze wykonawcy.
Zamawiający zawiadomi wybranego wykonawcę o wyborze oraz o szczegółach współpracy.
Niespełnienie wymogów formalnych powoduje wykluczenie z postępowania.
Ofertę należy przesłać w wersji elektronicznej do dnia 25 listopada 2024 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć w zamkniętej kopercie (z dopiskiem PROCEDURA ROZEZNANIA RYNKU na wykonanie instalacji w projekcie: „Małopolskie Centra Usług Społecznych” na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 32-410 Dobczyce, ul. Jagiellońska 44H.
formularz oferty |
Aktywni i potrzebni - Razem |
- Szczegóły
- Małgorzata Pawłowska
- Ogłoszenia i komunikaty
Projekt realizowany w ramach Działania 6.23 Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021 – 2027, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Cel projektu: stworzenie warunków do upowszechnienia modelu funkcjonowania systemu pomocy społecznej opartego o centra usług społecznych wprowadzonych jako rozwiązanie fakultatywne na mocy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centra usług społecznych, a tym samym rozpropagowanie modelu działania służb społecznych, którego podstawą są kooperacje i wspólne angażowanie zasobów (według modelu „Kooperacje 3D”).
Projekt realizowany w formule partnerskiej przez Województwo Małopolskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie – Lidera projektu oraz 11 Partnerów:
- Gminę Dobczyce,
- Miasto Grybów,
- Gminę Kęty,
- Gminę Korzenną,
- Gminę Liszki,
- Gminę Mogilany,
- Gminę Niepołomice,
- Gminę Miasto Oświęcim,
- Gminę Ryglice,
- Gminę Skrzyszów,
- Gminę Stary Sącz.
Okres realizacji projektu: od 1 września 2024 r. do 31 października 2028 r.
Budżet: 35 922 923,96 zł, w tym 30 530 288,93 zł z UE i 3 591 798,70 z BP
Grupę docelową projektu stanowią mieszkańcy gmin partnerskich, potrzebujący wsparcia w ramach CUS, w szczególności:
- rodziny, w tym rodziny dysfunkcyjne,
- rodziny (naturalne, zastępcze, adopcyjne) z dziećmi i ich otoczenie, w tym doświadczające trudności opiekuńczo-wychowawczych lub w kryzysie,
- dzieci i młodzież,
- osoby wymagające wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i ich opiekunowie,
- osoby z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej mobilności oraz kadra realizująca działania w obszarze usług społecznych.
Wskaźniki:
- Liczba osób objętych usługami świadczonymi w społeczności lokalnej w programie (osoby) – 2100
- Liczba podmiotów, które rozszerzyły ofertę wsparcia lub podniosły jakość oferowanych usług (podmioty) - 11
Projekt obejmuje 12 zadań, w tym 11 zadań dotyczących uruchomienia i realizacji usług społecznych przez CUS-y w 11 gminach – Partnerach projektu oraz realizacja działań wspierających uruchomienie CUS i rozwój usług społecznych realizowane przez Lidera – ROPS w Krakowie.
Etapy realizacji projektu:
- Diagnoza potencjału i potrzeb w zakresie usług społecznych – 1 września 2024 – 31 maja 2025 r.
- Opracowanie lokalnych programów usług społecznych i uruchomienie CUS – 1 czerwca – 31 sierpnia 2025 r.
- Realizacja usług społecznych – 1 września 2025 r. – 31 października 2028 r.
W ramach projektu zostaną osiągnięte następujące rezultaty:
- 11 podmiotów rozszerzy ofertę wsparcia lub podniesie jakość oferowanych usług,
- 2100 osób zostanie objętych usługami świadczonymi w społeczności lokalnej,
- zostanie utworzonych 11 CUS,
- w 11 gminach zostaną opracowane programy usług społecznych wraz z koszykami usług,
- w 11 gminach zostaną opracowane i uchwalone lokalne plany rozwoju usług społecznych i deinstytucjonalizacji,
- w 11 gminach zostanie wdrożony system odpłatności mieszkańców za korzystanie z usług społecznych,
- w 11 gminach zostanie wdrożony system współpracy z podmiotami ekonomii społecznej poprzez zlecanie realizacji usług społecznych tym podmiotom.
Budżet projektu Gminy Dobczyce : 2 629 330,00 zł.
W tym dofinansowanie 2 497 863,50 zł
Wkład własny: 131 466,50 zł.
- Szczegóły
- Małgorzata Pawłowska
- Ogłoszenia i komunikaty
Nadal prowadzimy nabór pełnoletnich osób, legitymujących się orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym do udziału w Programie „Opieka Wytchnienia dla jednostek samorządu terytorialnego” – edycja 2024.
Celem Programu jest zapewnienie całodobowego pobytu osobie niepełnosprawnej przez 14 dni, w specjalistycznym ośrodku, rekomendowanym przez wojewodę i specjalizującym się w opiece nad osobami niepełnosprawnymi i przewlekle chorymi.
Skorzystanie z opieki wytchnieniowej jest dla uczestników bezpłatne. Program finansowany jest ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych.
Zgłoszenia przyjmowane są w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobczycach, przy ul. Jagiellońska 44H.
Warunki uczestnictwa w Programie:
- posiadanie orzeczenia o znacznym stopniu niepełnosprawności lub orzeczenia równoważnego, przez osobę zależną,
- wspólne zamieszkiwanie opiekuna z osobą niepełnosprawną.
Osoby chętne do wzięcia udziału we wsparciu mogą kontaktować się z pracownikiem Ośrodka pod numerem tel. 12 37 31 104, w poniedziałki 7.30-17.00, od wtorku do czwartku 7.30-15.30, w piątki 7.30-14.00.
- Szczegóły
- Małgorzata Pawłowska
- Ogłoszenia i komunikaty
- Szczegóły
- Małgorzata Pawłowska
- Ogłoszenia i komunikaty