ZAPYTANIE OFERTOWE
- ZAMAWIAJĄCY: Gmina Dobczyce - Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach, 32-410 Dobczyce, ul. Rynek 26, tel. 12 3721711, fax. 12 3721714
Zaprasza do składania ofert w ramach procedury rozeznania rynku na wykonanie usługi z zakresu DORADZTWA ZAWODOWEGO w projekcie: „Aktywizacja w Dobczycach”, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
PODDZIAŁANIE: 9.1.1. Aktywna integracja – projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR
- PRZEDMIOT ROZEZNANIA RYNKU
- Przeprowadzenie indywidualnej diagnozy potrzeb o charakterze zawodowym dla nie mniej niż 20 uczestników: 2 godziny indywidualne każda osoba. Zgodnie z Wytycznymi w zakresie przedsięwzięć z udziałem środków EFS w obszarze rynku pracy na lata 2014-2020 dotyczącymi realizacji IPD.
- Przeprowadzenie identyfikacji potrzeb w zakresie psychospołecznym IŚR dla nie mniej niż 20 uczestników projektu: 2 godziny indywidualne, każda osoba.
Celem diagnoz będzie badanie oraz weryfikacja indywidualnych predyspozycji i potencjału uczestnika/uczestniczki i zdolności do samodzielnego świadczenia pracy oraz badanie poziomu marginalizacji lub wykluczenia społecznego.
Zgodnie z założeniami doradca zawodowy odpowiedzialny będzie za:
- przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z doradcą dla uczestników/uczestniczek w ramach diagnozy sytuacji zawodowej z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych,
- wsparcie w zakresie: identyfikacja sytuacji zawodowej, diagnoza potrzeb, możliwości doskonalenia zawodowego w kontekście posiadanych kwalifikacji,
- opracowanie Indywidualnego Planu Działania dla każdego z uczestników/uczestniczek projektu, z udziałem uczestnika/uczestniczki w obszarze zawodowym,
- prowadzenie listy obecności z podpisem uczestnika/uczestniczki potwierdzający udział na zajęciach uczestników/uczestniczek projektu,
- opracowanie i przekazanie rejestru IPD uczestników/uczestniczek, potwierdzone przez każdego uczestnika/uczestniczkę projektu (podpis i data).
Zgodnie z założeniami psycholog lub trener odpowiedzialny będzie za:
- przeprowadzenie indywidualnych konsultacji psychospołecznych dla uczestników /uczestniczek w ramach indywidualnej ścieżki reintegracji z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych,
- wsparcie w zakresie: identyfikacja sytuacji społecznej, diagnoza potrzeb, możliwości
i potencjału każdego uczestnika/uczestniczki w kontekście sytuacji rodzinnej, motywacji, ograniczeń, lęków, - opracowanie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji dla każdego z uczestników/uczestniczek projektu, z udziałem uczestnika/uczestniczki w obszarze społecznym,
- prowadzenie listy obecności z podpisem uczestnika/uczestniczki potwierdzający udział na zajęciach uczestników/uczestniczek projektu,
- opracowanie i przekazanie rejestru IŚR uczestników/uczestniczek, potwierdzone przez każdego uczestnika/uczestniczki projektu (podpis i data).
Od specjalistów wymaga się:
- stosowanie zasad równościowych i języka wrażliwego na płeć w stosunku do uczestników/uczestniczek projektu,
- prowadzenie zajęć zgodnie z ustalonym harmonogramem,
- terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań (m.in. ewidencja czasu pracy),
- współpracę z koordynatorem projektu w zakresie powierzonych zadań,
- przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz obowiązków ochrony danych osobowych,
- stosowanie polityki zrównoważonego rozwoju podczas realizacji zadania.
- PRZEWIDYWANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: kwiecień-maj 2022, wg. ustalonego harmonogramu
- RODZAJ ZAMÓWIENIA: usługa
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Doradca Zawodowy/Psycholog/Trener powinien posiadać:
- wiedzę i wykształcenie w zakresie, przeprowadzania i interpretacji IPD/IŚR
- doświadczenie w zakresie przeprowadzania IPD/IŚR dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (wykazanie minimum 1000 h szkoleniowych zajęć),
- Doradca zawodowy powinien posiadać wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 18d ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy ( dotyczy doradztwa zawodowego), - Specjalista nie może mieć powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (złożenie oświadczenia),
- powinien posiadać wiedzę w zakresie stosowania zasad równościowych potwierdzone dokumentami lub złożyć stosowne oświadczenie.
Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczone jedynie te oferty, które spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 5 oraz które zawierają wszystkie załączniki określone w pkt. 8.
- KRYTERIA WYBORU OFERTY
Wybór oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny 100%
Punktacja będzie wyliczana według poniższego wzoru:
Cena najniższa
Liczba punktów ocenianej oferty = ------------------------------- x 100
Cena oferty
Obliczenia punktacji zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
- OPIS SPOSOBU OBLICZANIA KOSZTU BRUTTO:
Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na koszt zamówienia.
Cena wykonania zamówienia podana w ofercie musi być kosztem brutto (razem
z podatkiem VAT). W formularzu oferty należy podać koszt oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia do dwóch miejsc po przecinku.
Wszelkie rozliczenia pomiędzy zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
- Formularz ofertowy,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków,
- Oświadczenie o braku powiązań z beneficjentem,
- Wykaz przeprowadzonych zajęć doradztwa zawodowego z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym.
Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Bieg związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
- FORMA , MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy przesłać w wersji elektronicznej do dnia 30 marca 2022 roku do godz. 11.00 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć w zamkniętej kopercie: z dopiskiem PROCEDURA ROZEZNANIA RYNKU NA WYKONANIE DIAGNOZY IPD/IŚR* W PROJEKCIE: „Aktywizacja w Dobczycach”. Przesyłka na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 32-410 Dobczyce, ul. Rynek 26.
- Oferta winna być złożona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści,
- Oferta powinna być złożona na załączniku nr 1 niniejszego ogłoszenia dotyczącego rozeznania rynku,
- Oferta powinna zawierć załączniki wymienione w pkt. 8,
- Oferta powinna zawierać podpisaną klauzulę RODO,
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
Składający ofertę proszeni są o wycenę szacunkowego kosztu wynagrodzenia za jedną godzinę zegarową pracy brutto oraz za całość usługi.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych (tzn. oferta na przeprowadzenie tylko zajęć
z doradztwa wraz z opracowaniem IPD lub tylko przeprowadzenie konsultacji psychospołecznych wraz z opracowaniem IŚR).
Jeżeli sytuacja sanitarno-epidemiczna pozwoli na przeprowadzenie zajęć, MGOPS Dobczyce udostępni salę do przeprowadzenia IPD/IŚR.
Jeżeli niepełnosprawni uczestnicy projektu nie będą mogli dotrzeć na zajęcia specjalista (doradca zawodowy/trener/psycholog) przeprowadzi IPD/IŚR u uczestnika/uczestniczki.
Z uwagi na COVID-19 dopuszcza się przeprowadzenie zajęć zdalnie, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający opublikuje informację na stronie internetowej mgops.dobczyce.pl o wyborze Wykonawcy.
Zamawiający zawiadomi wybranego wykonawcę o wyborze oraz o szczegółach współpracy.
Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów wymienionych w ogłoszeniu.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze najkorzystniejszej oferty. - Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podawania powodów.
*niepotrzebne skreślić
Niniejsze rozeznanie nie jest ofertą w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.