ROZEZNANIE RYNKU

Na wykonanie usługi instalacji  w projekcie: „Małopolskie Centra Usług Społecznych”

Zaproszenie do składania ofert w ramach procedury rozeznania rynku na modernizację i rozbudowę instalacji w projekcie: Małopolskie Centra Usług Społecznych”,  w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

  1. ZAMAWIAJĄCY: GMINA DOBCZYCE

           REALIZATOR: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach,  ul. Jagiellońska 44H, 32-410 Dobczyce, Tel/fax. 12/3731104,

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych kody (CPV):

- 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,

- 71321000-4 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem, przedmiarem i specyfikacją oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz alarmowej.

  1. Opracowanie projektu instalacji elektrycznej, komputerowej  w pomieszczeniu o powierzchni 41,20m2, na parterze budynku, przy ul. Jagiellońskiej 44H, w Dobczycach.
  2. Wykonanie przedmiarów i kosztorysów wraz ze specyfikacją techniczną.
  3. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i komputerowej w bruzdach, polegającej na:

- montażu puszek i gniazd elektrycznych,

- montażu puszek i gniazd komputerowych i telefonicznych,  

- wyprowadzenie przewodów umożliwiających podłączenie nowych źródeł światła,

- wyprowadzenie przewodów pod lampy, montaż włączników,

- wyprowadzenie przewodów pod instalację alarmową i podłączenie instalacji,

- wyprowadzenie przewodów pod klimatyzację,

- wykonanie montażu dodatkowych bezpieczników w celu prawidłowego działania instalacji.

- doprowadzenie do pomieszczenia linii zasilającej elektrycznej, komputerowej i alarmowej,

- niezbędne, drobne prace wykończeniowych związane z dociągnięciem sieci i doprowadzeniem do stanu sprzed remontu ( bez malowania).

  1. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki i materiałów po pracach instalacyjnych.

Przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania
w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Wykonawca musi mieć uregulowany stan formalno-prawny w zakresie wytwarzania odpadów. Utrzymanie czystości i porządku oraz gospodarkę odpadami Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystością i porządku w gminie (tj. z 2021 r. Dz.U. poz. 888 z późn. zm.) oraz z ustawą
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2022 poz. 699).

Zaleca się, aby każdy z wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków, oraz zweryfikowanie zakresu i wielkości prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskał dodatkowe informacje konieczne i przydatne do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia.
Koszty oględzin miejsca poniesie Wykonawca.

Oferent lub podwykonawca, któremu zostanie zlecone wykonanie zadanie nie może być wpisany na listę osób i podmiotów, względem których stosowane są środki sankcyjne, ( m.in. w rejestrze zamieszczonym na stronie BIP MSWiA).

  1. PRZEWIDYWANY TERMIN REALIZACJI: listopad 2024 – grudzień 2024, wg. ustalonego z wyłonionym wykonawcą harmonogramu.
  1. MIEJSCE REALIZACJI ZADANIA:

Rozprowadzenie instalacji elektrycznej oraz teleinformatycznej w pomieszczeniach na parterze budynku przy ulicy Jagiellońskiej 44H, w których będzie odbywała się obsługa mieszkańca ( 41,2 m2).

Prace instalacyjne będą prowadzone w godzinach określonych z Zamawiającym, od poniedziałku do soboty.

  1. WYMAGANIA WOBEC OFERENTÓW:

Wykonawca  powinien posiadać:

- kadrę uprawnioną do ww. działalności,

- zaplecze techniczne (urządzenia) i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia,

- osoby zdolne do wykonania zamówienia,

- uprawnienia do wykonywania tego typu działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- sytuację ekonomiczno-finansową pozwalającą na zakup materiałów we własnym zakresie,

- nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym ( złożenie oświadczenia),

  1. INFORMACJE DODATKOWE:

- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

- Zamawiający oczekuje od Wykonawcy Zamówienia należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do ich wykonania.

- Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia innej osobie, bez pisemnej zgody Zamawiającego.

- Zamawiający informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku  i oszacowania wartości zamówienia a odpowiedź na niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kc i przepisów Ustawy – prawo Zamówień Publicznych.

- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

- Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.

- Powyższe zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.

- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń z tytułu otrzymania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz przygotowania i złożenia oferty.

- Dopuszcza się rozliczenie prac na podstawie kilku faktur.

  1. WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
  • Formularz ofertowy zał. 1,
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków zał. 2,
  • Oświadczenie o braku powiązań z beneficjentem zał. 3,
  • oświadczenie udzielenia gwarancji na usługę,
  1. FORMA , MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
  • Oferta winna być złożona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści,
  • Oferta powinna być złożona na załączniku nr 1 do rozeznania rynku,
  • Oferta powinna zawierać załączniki wymienione pkt. 8,
  • Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.

Składający ofertę powinien wycenić szacunkowy koszt brutto za całość usługi.

  1. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Wybór oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny 70%.

Zapewnienie serwisu instalacji w okresie min. 1 roku  30%

Zamawiający opublikuje informację na stronie internetowej www.mgops.dobczyce.pl o wyborze wykonawcy.

Zamawiający zawiadomi wybranego wykonawcę o wyborze oraz o szczegółach współpracy.

Niespełnienie wymogów formalnych powoduje wykluczenie z postępowania.

Ofertę należy przesłać w wersji elektronicznej do dnia 25 listopada 2024 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć w zamkniętej kopercie (z dopiskiem  PROCEDURA ROZEZNANIA RYNKU na wykonanie instalacji w projekcie: „Małopolskie Centra Usług Społecznych” na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 32-410 Dobczyce, ul. Jagiellońska 44H.

formularz oferty

Aktywni i potrzebni - Razem